Heilige Boontjes

Boontje komt om zijn loontje

Heilige Boontjes is in 2015 opgericht en inmiddels een begrip in Rotterdam en omstreken. Bij Heilige Boontjes re-integreren jongeren op een duurzame manier. Hier krijgen ze de kans om hun kwetsbaarheid om te zetten in kracht, en hun leven weer inhoud en zin te geven.

Regels om je wel aan te houden

Om eenheid en duidelijkheid te waarborgen in het gebruik van de Heilige Boontjes branding, heb ik in samenwerking met CCO010 een brandguide ontwikkeld. Deze brandguide bevat richtlijnen voor het gebruik van het logo, de lettertypes en biedt voorbeelden van bedrukkingen op kleding en producten.

Heilige Boontjes - Brandguide

(Ge)brand

Met de nadruk op zwart en krachtige koppen heeft de brandguide zelf een stoere uitstraling gekregen die perfect past bij het verhaal en de identiteit van Heilige Boontjes. Het is een visueel aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke handleiding die dient als een waardevol hulpmiddel voor alle betrokkenen bij het gebruik van de Heilige Boontjes branding.

Boontje komt om zijn loontje

Bovendien fungeert de brandguide als een inspirerende gids voor het bedrukken van kleding en producten met de Heilige Boontjes branding. Het toont voorbeelden van creatieve toepassingen en geeft suggesties om de merkidentiteit te versterken door middel van aantrekkelijke en onderscheidende ontwerpen. Door deze richtlijnen te volgen, wordt er consistentie gecreëerd en wordt de herkenbaarheid van Heilige Boontjes vergroot.

Heilige Boontjes - Branding, bedrukking rompertje
Heilige Boontjes - Branding, ansichtkaarten
Heilige Boontjes - Branding, bedrukking tassen
Volgende case
  • Happy people, daar doen we het voor

    Integron