Integron
Happy people, daar doen we het voor
In 2023 viert marktonderzoek- en adviesbureau Integron haar 30-jarig bestaan. Dit jubileum markeert een nieuwe positionering: Happy people, daar doen we het voor. Bij een nieuwe positioneren hoort ook een nieuwe branding, met als uitgangspunt: Happy people!
Diensten: Branding, Grafisch ontwerp, Illustratie, Webdesign
Happy people staan centraal
De nieuwe branding ademt ‘happy people’. Ik heb een unieke illustratiestijl ontwikkeld waarin blije, tevreden mensen centraal staan. Deze illustraties zijn vervolgens geïntegreerd in alle uitingen van Integron.
Van zakelijk naar energiek
De website is volledig opnieuw ingericht om de nieuwe positionering te weerspiegelen. De voorheen zakelijke uitstraling is vervangen door een design dat de cultuur en energie van Integron tot leven brengt. Dit zorgt voor een meer toegankelijke en vriendelijke online aanwezigheid.
Benchmark rapporten
De jaarlijkse benchmarkrapporten hebben een transformatie ondergaan van zakelijke brochures naar boeiende editorials. De nieuwe uitstraling maakt de rapporten niet alleen visueel aantrekkelijker, maar ook leuker en interessanter om te lezen.